Oude filters blijven in pull down van Endnote import option staan

Ik heb net een mail gestuurd naar support van EndNote omdat mij opviel dat oude filter namen nog in de pull down blijven staan die je krijgt onder import option wanneer je referenties in een txt file wilt importeren in EndNote X2. In deze pull down staan bij mij nog steeds filters genoemd die ik al eerder uit de folder met filters weggegooid heb en die ik in deze lijst dus ook niet meer wil zien. Zodra ik antwoord heb van Thomson zal ik dit op de blog publiceren.

gr. Marco

Geef een reactie

