Filters, styles en connection files EndNote web

Ik heb vandaag aan EndNote Web de filters, styles en connection files toegevoegd die specifiek voor de WUR gemaakt zijn. Voor het toevoegen van deze files ben ik uitgegaan van de files die staan onder de directories Styles, Connections en Filters die staan op Apps/EndNote op W (dit zijn de styles, connection files en filters die ook meekomen bij de installatie van de lokale EndNote). Het gaat in totaal om 139 styles, 18 filters en 6 connection files.

Binnen EndNote Web staan deze WUR-specifieke styles, connection files en filters tussen de overige styles, connection files en filters die EndNote standaard aanbiedt. Alles analoog aan de lokale versie van EndNote.

Nieuwe styles, filters en connection files zijn via admin account (die Hugo en ik hebben) toe te voegen. Daarom wil ik jullie vragen om een nieuwe versie van een filter, connection file of style ook naar hugo of mij te sturen zodat we hem erbij kunnen zetten op EndNote web. Denk hierbij er trouwens ook aan deze op apps van de W schijf te laten zetten zodat bij een volgende installatie van EndNote de file mee geïnstalleerd wordt.

Vriendelijke groeten, Marco

Geef een reactie

