Maximum te exporteren records uit catalogus of documentatiebestand

Het maximum aantal records dat je kunt exporteren uit de catalogus of een bestand als Land Bodem Water is nu 250. Voor de printoptie is dit 500. Ik loop er regelmatig tegenaan dat 250  te weinig is. Ik stel daarom voor het exporteermaximum te verhogen naar 500 voor alle gebruikers. Dit is voor mij overigens niet genoeg. Ik wil weten of het mogelijk is voor een selecte groep gebruikers het maximum nog hoger te maken, bijvoorbeeld door dit te koppelen aan de inlognaam. Degenen die dit nodig hebben kunnen dit dan aanvragen.

2 Reacties

  1. dit maximum vind ik niet zo’n punt voor de doorsneegebruiker, maar het idee om op aanvraag en o.b.v. login het max. aantal te verhogen spreekt mij wel aan.

    Hubert

  2. Ik zou het maximum graag flink verhoogd zien, eventueel op aanvraag zoals Hubert suggereert.

Geef een reactie

