De blogs van bibliotheek Wageningen UR

Voor de wiki die de Nederlandse biblioblogosphere in kaart probeert te brengen heb ik eens een overzicht gemaakt van alle lopende blogs van “onze” bibliotheek. Met 10 lopende blogs doen we het behoorlijk goed wanneer je afgaat op de kwantiteit. Ik neem aan dat de kwaliteit als vanzelf sprekend is. De blogs van docupublishing zijn bijzonder te noemen. Niet alleen omdat de integratie van blog in onze website goed mooi is.

Sinds kort kan je het blogspotadres helemaal niet meer bezoeken, je wordt automatisch naar de library.wur.nl site omgeleid. Of dat laatse een “viable” techniek is valt nog te bezien. Wanneer je deze link volgt http://dps-gkn.blogspot.com/ wordt in een keer duidelijk wat ik bedoel. Ik kan me niet voorstellen dat Blogger/blogspot er echt gelukkig mee is.  

Op het kerkhof van de blogs hebben we ondertussen ook ons eerste exemplaar bijgezet.

Eén reactie

  1. Ik kwwam via die link gewoon bij blogspot terecht, ik ben bang dat ik iets mis

Geef een reactie

