Openbaarheid blog?

Tot nu toe is deze blog besloten, d.w.z. berichten en commentaren kunnen alleen gezien worden als men is ingelogd. Dat heeft een aantal nadelen:

  • we kunnen anderen niet naar berichten verwijzen
  • we kunnen de RSS feed op de blog niet in een feedreader laden
  • er is geen e-mail attendering via Feedburner realiseren

WordPress biedt de mogelijkheid om berichten op een openbare blog als “private” te posten. Ik stel daarom voor om de blog openbaar te maken en berichten die niet bedoeld zijn voor mogelijke bredere verspreiding als “private” te posten.

4 Reacties

  1. Ik ondersteun dit volledig. Zlef kan ik me niet voorstellen dat er iets te bloggen valt dat niet door anderen gelezen mag worden. Maar misschien ben ik niet de juiste om dat te zeggen.

  2. Ik vind ook dat dit best openbaar mag zijn. Echter: In het infospecoverleg merkten we dat collega’s zich geremd voelen om zich te uiten. Voorlopig niet openbaar maken dus. De blog wordt meegenomen in het overleg over de overlegstructuur.

  3. Ik zit te wachten op een moderator. Moet dit zo lang duren!!!

  4. We hebben dit net besproken (Hugo, Irene en ik) : het voorstel wordt inderdaad zoals hierboven. Ik citeer:

    WordPress biedt de mogelijkheid om berichten op een openbare blog als “private” te posten. Ik stel daarom voor om de blog openbaar te maken en berichten die niet bedoeld zijn voor mogelijke bredere verspreiding als “private” te posten.

    Irene is het voorstel nog even aan het uitwerken. Komt eraan dus!

Geef een reactie

